LA CIUTAT

Publicado en por gloria

Un dia   vaig arribar amb una ciutat,

Plena de gent,

De arbres,

Amb el cor  ple de joia,

Ple d´il.lusions,

I quant vaig  començar  a voltar  pels carrers,

Tothom  s´en quedava  mirant i somrient,

Ara quant  vaig a comprar  a un supermercat”Caprabo”,

En coneixen,

Els saludo i ells em saluden,

Que bonic  és sentir-se estimat per la gent,

Tot això  he aconseguit venint aquesta ciutat,

En canvi  em  vaig trobar  que la gent,

Era amable i simpàtica,

Però sempre anaven,

Corrents  a tot arreu,

 I no tenien temps  pels altres i  també  per a si mateixos,

Hi ha  contaminació  a tot  arreu i  per moltes raons,

I aquesta ciutat  es dèie:”BARCELONA”,

Com diuen  aquí Barcelona , ¡posa´t guapa!....

Etiquetado en POEMAS

Para estar informado de los últimos artículos, suscríbase:
Comentar este post